Eragiketa-planak

2021-2024 Marketin-plan estrategikoa ezartzean, Turespañak ez du modu independentean jarduten, eragile kolaboratzaile (partner) ugariren laguntza du, eta haiekin modu koordinatuan lan egiten du, elkarrekin helburuak lortzeko.

Urteko Plan Operatiboa (UPO) Turespañak, Marketin-plan estrategikoa garatzeko, urtean egiten dituen ekintza guztiak biltzen dituen dokumentua da. Aurreko urteko maiatzean hasten da UPO prestatzen, merkatua aztertu eta taktikak eta lehentasunak zehaztuta. Azterketa-fase honen ondoren, Turespañak, dagoeneko zehaztutako lehentasunen esparruan, helburuak lortzen lagunduko duten jardueren zerrenda prestatzen hasten da.

Autonomia-erkidegoak eta produktu-klubek zuzenean parte hartzen dute UPO prestatzen, beren helmugetako proposamenak bilduz. Aldi berean, Turespañak egindako proposamenak aztertzen dituzte, eta sustapen-plan bateratuak definitzeko elkarrizketa-prozesu bat hasten da. Prozesu hau urrian Turespañako hitzarmenarekin amaitzen da. Une honetan, helmugak eta enpresak atzerriko Turismo-kontseilariekin elkartzen dira eta ekintza-planak amaitzen dira.

Aldi berean, Turespañak bilerak egiten ditu beste eragile batzuekin. Elkarrizketa prozesu horren ostean, azaroan zehar planak prestatu eta onartuko lirateke.

Aipatutako urtean, FITURen esparruan plangintzaren lehen egokitzapena egiten da, eta, berriro ere, aurrez aurreko bileren bidez, ekintza garrantzitsuenen xehetasun batzuk zehazten dira.

Urtean zehar, Planaren exekuzioari buruzko aldizkako kontrolak egingo dira, eta hurrengo urteko otsailean itxi beharko dira.