.
  1. És a:
  2. Turespaña
  3. Màrqueting

Marketing

Contenido de la página

  • Pla Estratègic de Màrqueting
    Pla Estratègic de Màrqueting

    El Pla Estratègic de Màrqueting de Turespaña es constitueix com l’eina de l’Institut de Turisme d’Espanya per afrontar els nous desafiaments que es plantegen en la promoció de la destinació Espanya dins el marc general del Pla Nacional Integral de Turisme. Aquest Pla persegueix augmentar els ingressos turístics de la destinació Espanya, assegurar el creixement sostingut dels mateixos a través d’una estratègia de diversificació i contribuir a augmentar el poder de la marca turística Espanya.

  • Marca Turística Espanya
    Marca Turística Espanya

    La Marca turística Espanya és el reflex de la percepció que tenen del nostre país tots els agents integrants del seu entorn: turistes reals i potencials, sector privat, mitjans de comunicació, etc., per la qual cosa el seu bon posicionament és determinant per realitzar la promoció de la destinació amb èxit. Per això, aquest és un dels objectius més importants de l’Institut de Turisme d’Espanya: aconseguir un òptim posicionament de la marca turística Espanya, collaborant així amb la resta d’organismes públics encarregats de vetllar per la resta de dimensions de la marca (ICEX, Institut Cervantes, Acció Cultural Exterior).

  • Campanyes de Publicitat i Màrqueting esportiu
    Campanyes de Publicitat i Màrqueting esportiu

    L’Institut de Turisme d’Espanya, d’acord amb els objectius fixats per al sector turístic en cada moment, ha vingut desenvolupant campanyes de promoció a l’exterior que han anant configurant la imatge del producte turístic espanyol. Des de 1985 les campanyes de promoció tenen com element comú el logotip dissenyat per Miró, amb un ample reconeixement als mercats emissors.

  • Màrqueting on-line
    Màrqueting on-line

    El pla de comunicació on-line de Turespaña es recolza en dos grans pilars: la campanya a Internet “I need Spain” en diferents suports digitals, i orientada a cada país i públic objectiu, i el conjunt d’accions de màrqueting per a xarxes socials, aplicacions mòbils per a iPad i iPhone, i el canal temàtic YouTube.

  • Fires i jornades
    Fires i jornades

    Turespaña desenvolupa anualment un programa de participació en fires turístiques internacionals i duu a terme accions de suport a la comercialització en mercats emergents amb l’organització de jornades directes i inverses.

  • Acords de Collaboració
    Acords de Collaboració

    L’Institut de Turisme d’Espanya desenvolupa accions de màrqueting turístic per millorar el posicionament i recolzar la comercialització de les destinacions turístiques espanyoles als mercats internacionals. Per això signa convenis de collaboració amb totes les Comunitats Autònomes, així com amb diverses Institucions, associacions i empreses amb les quals comparteix objectius de promoció fora del nostre país.

  • Productes

    En l’àmbit del Pla Estratègic de Màrqueting, l’Institut de Turisme d’Espanya ha apostat per la creació de cinc categories de productes d'acord amb les diverses necessitats que poden tenir els viatgers que visiten el nostre país. Són conceptes que resulten de l’aplicació de criteris d’atractivitat i competitivitat i que han estat contrastats tant amb el sector com amb el consumidor final: relaxar-se, descobrir, gaudir, aprendre i reunir-se.





  • Ministerio de energía, turismo y agenda digital.
  • Spain Info
  • UNION EUROPEA PROYECTO COFINANCIADO POR EL FONDO EUROPEA DE DESARROLLO REGIONAL(FEDER)
INSTITUTO DE TURISMO DE ESPAÑA - TURESPAÑA
C/ Poeta Joan Maragall, 41, C.P. 28020 Madrid, España. , ,
- Tel. 91 343 35 00